آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

تاثیر سادگی سایت در فروش آنلاین بخش چهارم

ارتباط کاربرپسندی وب سایت در بازاریابی اینترنتی قسمت چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث افزایش کاربرپسندی وب سایت شما میشود . فرض کنید صفحات وب شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی زرد میباشد ، در این چنین شرایطی کدام بازدیدکننده حاضر است به مدت چند دقیقه در وب سایت شما به دنبال محصولات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی پایگاه خود از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را خسته نمیکند ، این مسئله در مقدار ماندگاری کاربر در صفحات شما بسیار تاثیرگذار میباشد .

قرار دادن بخش نظرات در وب سایت
میتوانید با دریافت انتقادات و پیشنهادات مخاطبین و تحلیل نظرات آنها تمامی کاستی های پایگاه خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، پایگاه خود را نیز بیش از پیش قدرتمند نمائید . استفاده از پیشنهادات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای وب سایت شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب اطلاع شما از نواقص موجود در وب سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هیچوقت شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های سایت
یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های سایتتان میباشد. لینک های سایت خود از منو تا دکمه های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی با عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی لینک شما کلیک نماید اما لینک آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از شما نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

آموزش تعمیرات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.