آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آشنایی با کشور اتریش و اخذ اقامت این کشور از طریق کار

همه چیز درباره کشور اتریش و گرفتن تابعیت این کشور ازروش ازدواج



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.



زندگی در اتریش


با دارا بودن فرهنگی غنی، کشور اتریش به یکی از بهترین و مناسب  ترین کشورها جهت زندگی تبدیل شده است. با توجه به مطالعه انجام یافته در زمینه هزینه های زندگی در سرتاسر جهان در سال 2012 ، هزینه زندگی در وین مقرون به صرفه است، وین در این بررسی که طی آن هزینه های زندگی از جمله اجاره مسکن، حمل و نقل عمومی، فعالیت های اوقات فراغت و خوراک و پوشاک در 214 کلان شهر در خارج از کشور، مورد ارزیابی قرار داده شدند، رتبه خوب 48 را کسب نمود. بر طبق این بررسی توکیو گران ترین پایتخت جهان برای مهاجران است. لوآندا (آنگولا) که سال گذشته در رتبه یک قرار گرفته داشت، امسال در جایگاه دوم قرار دارد. اوزاکا در ژاپن در رتبه سوم جای گرفته است. در مقایسه انجام یافته بین کشورهای اروپایی، مسکو در جایگاه چهارم باقی می ماند و از شهرهای ژنو و زوریخ (سوئیس) گران تر است.

بعلاوه جهت اجاره دفتر یا خرید منزل یا سوئیت های کوچک، کشور اتریش دارای مناسب ترین قیمت ها در اروپای مرکزی است.

هزینه هایی که از ابتدا می توان در نظر داشت به این صورت می باشد :چند سکه 1 یا 2 یورویی .در ابتدای ورود به فرودگاه اتریش برای اینکه چرخ دستی برای حمل چمدانهای خود بگیرید به سکه 1 یا 2 یورویی احتیاج دارید که سکه را در محل تعیین شده قرار می‌دهید و یک چرخ دستی آزاد می‌شود و پس از استفاده و قرار دادن آن در جای مخصوص، سکه خود را پس می‌گیرید.

اولین اقدام بعد از وارد شدن به کشور اتریش معرفی کردن خود به شهرداری منطقه است. برگه امضا شده توسط شهرداری که  یکی از مهمترین مدارک لازم در اتریش است که طبق قانون فرد تا ۳ روز پس از ورود به کشور یا جابجایی منزل باید اطلاعات آدرس محل سکونتش را به شهرداری اعلام کند. طبق قانون پلیس مجاز است کسانی که بدون این برگه زندگی می کنند را بازداشت کند. برای ثبت آدرس محل سکونت خود در شهرداری محل، نیاز به تاییدیه محل سکونت دارید. این برگه تاییدیه یا از طرف صاحبخانه، یا مدیریت خوابگاه دانشجویی در اختیار شما قرار می گیرد. کسانی که پس از ورود به طور موقت در منزل آشنایان/دوستان زندگی می کنند نیاز به امضاء صاحبخانه و در بعضی موارد کپی قرارداد خانه دارند.

گام بعدی باز کردن حساب بانکی دانشجویی در یکی از شعب بانکهای مختلف اتریش است. در بانک شما را راهنمایی می کنند که چه مدارکی لازم است.

سومین اقدام ثبت نام در دانشگاه است. که با در دست داشتن پذیرش ، یک قطعه عکس و گذرنامه با مراجعه بین ساعات ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر به دانشگاه صورت میگیرد. دانشجویانی که دانش زبان آلمانی کافی برای تحصیل ندارند به صورت غیر رسمی  ثبت نام می کنند و نیازی به پرداخت شهریه دانشگاه ندارند. اما در همان روز قبض پرداخت شهریه کلاس زبان را از دانشگاه دریافت و به موسسه زبان موردنظر ارجاع داده می شوند که هزینه شهریه کلاس زبان ۳۸۰ یورو در ماه است.

تمامی قبض ها باید بوسیله حساب بانکی پرداخت شود. لذا باز کردن حساب بانکی در مراحل اولیه بسیار مهم است.

پس از ثبت نام در کلاس زبان، با در دست داشتن برگه گواهی ثبت نام کلاس زبان، گواهی ثبت نام در دانشگاه، گواهی محل سکونت و در دست داشتن کارت بانکی، دانشجو باید به اداره بیمه مرکزی مراجعه کرده و درخواست بیمه دانشجویی دهد. کارت بیمه چند هفته بعد از طریق پست به آدرس مندرج در گواهی محل سکونت ارسال می شود. گرفتن این کارت منوط به در دست داشتن گواهی بیمه، ثبت نام دانشگاه، ثبت نام کلاس زبان برای دانشجویان غیر رسمی، برگه محل سکونت و برگه تایید موجودی در حساب بانکی به مبلغ: برای افراد زیر ۲۴ سال ۳۸۰۰ یورو و برای بیش از ۲۴ سال ۶۸۰۰ یورو است. این مبلغ ممکن است سالانه اندکی تغییر کند .

برای حمل و نقل هم می توانید بلیط ماهیانه بگیرید که هر ماه ۶۰  تا ۱۰۰ یورو است ، که میتوان مترو- اتوبوس و … سوار شوید . البته بلیط سالیانه هم دارد که با کارت دانشجویی هم تخفیف دارد.

در حالت عمومی اجازه کار در اتریش، به دانشجو اجازه می دهد که حداقل یک سوم هزینه های سالیانه خود را جبران نماید. کسی که با ویزای دانشجویی در کشور اقامت دارد، اجازه کار در کشور اتریش را دارد وتا سقف حدودا ۷۰۰ یورو در ماه دریافت می کند. که بر اساس قانون کار در اتریش این دریافت ماهیانه ۱۴ بار در سال است. اگر فامیل و یا بستگان دانشجو، در همان محل زندگی خود، دانشجو را اسکان دهد به طور متوسط یک سوم هزینه های سالیانه دانشجو کاهش می یابد و اگر در یافتن کار دانشجویی نیز به دانشجو کمک نماید دوباره یک سوم از هزینه های سالیانه دانشجو، صرفه جویی می شود. بنابراین در صورت رایگان بودن مسکن و یافتن کار متوسط هزینه های سالیانه دانشجو 6000یورو خواهد بود.

 خلاصه هزینه ها به صورت زیر میباشد :

اجاره ی خانه و اتاق از 300 یورو رو به افزایش است. که بستگی به محله زندگی دارد .( البته 290 یورو برای حالتی مثل خوابگاه میماند که  با این قیمت می توان اتاقی را اجاره نمود.)

حمل و نقل اگر کارت سالیانه بگیرید که مناسب تر است در غیر این صورت  هفته ای ۱۴ یور  و خورد و خوراک را از ۱۰۰ یورو در نظر داشته باشید و هزینه ی بیمه ماهانه ۵۰ یورو می باشد.

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت - استرالیا 

افراد حقوقى در سوئد ودریافت اقامت در این کشور اروپایی از طریق ازدواج

معلومات ویزای توریستی سوئدو انواع آن

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  اقامت سوئد توضیح داده شده است.


نگاهی گذرا به کشور سوئد

سوئد کشوری در شمال اروپا که دارای آب و هوای سردی است که از 4 ناحیه تشکیل میشود . کوههای مملو از جنگل در این کشور وجود دارد .

نوع حکومت این کشور پادشاهی پارلمانی می باشد که جمعیتی نزدیک به 9 میلیون نفر در خود دارد . مذهب این کشور مسیحی ارتدکس ( آزادی مذهب تضمین شده است .) همچنین سوئد یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که رشد اقتصادی بالایی را دارد، درآمد این کشور وابسته به صادرات و تولیدات صنعتی است که در حال حاضر از رشد صعودی عالی در توازن صادرات و واردات بر خوردار می باشد . همچنین واحد پول نیز در این سرزمین کرون می باشد .

بررسی کلی ازدواج

در ازدواج بحثهای غیر از تابعیت و آثاری که بر فرزندان با میشود آثار مالی نیز می باشد که  ممکن است قانون دولت متبوع یکى از طرفین حق نفقه را براى زن شناخته باشد، ولى قانون دولت متبوع طرف دیگر چنین اثرى را بر عقد نکاح بار نکرده باشد یا این که قانون ملى شوهر حق ریاست شوهر بر خانواده را پذیرفته باشد و حال آن که قانون ملى زن چنین حقى را براى شوهر نشناخته باشد. اگر در مرحله ایجاد حق اعمال قانون ملى زن و مرد را مطلقا نمیتوان پذیرفت، به آن علت است که در صورت غیرقابل جمع بودن دو قانون، رابطه زوجیت به وجود نخواهد آمد و کانون خانواده تشکیل نخواهد شد؛ ولى در مرحله تأثیر بین‏ المللى حق، تنها اعمال یک قانون را میتوان پذیرفت و آن قانون حاکم بر رابطه یا کانون واحد است.


قانون حاکم بر روابط یا کانون خانواده ممکن است، قانون اقامتگاه باشد یا قانون دولت متبوع یکى از طرفین رابطه. در حقوق بین الملل خصوصى بعضى از کشورها مانند: فرانسه و سویس در صورتى که زوجین داراى تابعیتهاى متفاوت باشند، آثار ازدواج آنها تابع قانون اقامتگاه مشترک است و هرگاه زن و شوهر داراى تابعیت مختلف، اقامتگاهشان در دو کشور متفاوت باشد و جداى از یکدیگر زندگى کنند، قانون مقر دادگاه اعمال میگردد. در حقوق بعضى از کشورها مانند مصر و سوریه و عراق (ماده 13 قانون مدنى مصر، ماده 14 قانون مدنى سوریه و ماده 9 قانون مدنى عراق) در صورت اختلاف تابعیت زن و شوهر، قانون دولت متبوع شوهر را واجد صلاحیت میدانند.


 در حقوق بین‏ الملل خصوصى ایران نیز راه حلى مشابه راه حل حقوق مصر و سوریه و عراق اتخاذ گردیده است و به واسطه ریاست شوهر بر خانواده قانون دولت متبوع شوهر بر قانون دولت متبوع زن ترجیح داده شده است، زیرا ماده 963 قانون مدنى ایران در این خصوص صریحا مقرر داشته است: «اگر زوجین تبعه یک دولت نباشند روابط شخصى و مالى بین آنها تابع قوانین دولت متبوع شوهر خواهد بود.» حکم این ماده هم در مورد زن و شوهر خارجى داراى تابعیت متفاوت و هم در مورد زن و شوهرى که یکى از آنها تابعیت ایران را دارد قابل اعمال است.

ازدواج در سوئد

سوئد کشوری نیست که به شیوه ای منظم و ثابت چنان که در کانادا یا استرالیا معمول است مهاجر بپذیرد. در این کشورها فرد مهاجر قبل از ورود به کشور مورد نظر برای مهاجرت و اقامت دائم در آن کشور اقدام می کند و گاهی بررسی پرونده سالها طول می کشد ولی بعد از دریافت ویزا فرد مشخصا به عنوان یک شهروند بالقوه وارد کشور می­شود. این شیوه ­ای نیست که دقیقا در سوئد اجرا شود. اغلب مهاجران سوئدی یا مهاجران کاری هستند،یا پناهندگان وخانواده­هایشان و یا افرادی که با یک شهروند سوئدی در یک رابطه بلندمدت نظیر ازدواج هستند. از اینرو افراد نمی توانند دقیقا و از ابتدا برای اقامت و مهاجرت به  سوئد اقدام کنند .

سوئد از سال 1995 در اتحادیه اروپا که در حال حاضر 25 کشور همکاری می کنند عضو بوده و داشتن اقامت این کشور باعث میشود فرد از مزایای شهروندی برخوردار میشود  و می تواند  کشورهای شینگن سفر کند.
 
بعد از آنکه در سوئد مقررات سختگیرانه مهاجرتی از طریق پناهندگی سوئد اعمال شد ، این مسئله منجر به بالا رفتن تعداد ازدواج های تقلبی با هدف کسب اقامت در این کشور گردیده است . فردریک مارتنبون حقوقدان اداره مهاجرت در این زمینه می گویند :« شنیدن اینکه افراد از قوانین چنین استفاده های بعمل می اورند ناخوشایند است اما اضافه می کنم که اداره مهاجرت در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در ابعاد اینگونه ازدواجها صوری ندارد .»

در سوئد اقامتی که بر اساس پیوند با سیتی زن (شهروند ) و یا مقیم این کشور صادر میشود معمولاََ تا دو سال یک اقامت موقّت است که در صورت جدایی اعتبار خود را از دست می دهد . این اقامت پس از 2 سال زندگی مشترک و اثبات و با دوام بودن آن به اقامت دائم تبدیل می گردد که حتی در صورت جدایی طرفین از یکدیگر نیز اعتبار خود حفظ می کند مگر اینکه اداره مهاجرت بر مدارکی دست یابد که ثبت کند این ازدواج از ابتدا یک ازدواج صوری بوده و در این صورت حتی پس از صدور یک اقامت دائم نیز می تواند آن را لغو کند  در واقع اقامت فردی که بر این اساس به سوئد آمده باشد تا زمانی که تبدیل به اقامت دائم شود منوط به پایدار بودن پیوندی است که باعث اقامت در سوئد میشود و چنانچه این پیوند قطع و عروس یا داماد وارداتی اقامت محکم و پایداری نگرفته باشد وی از نظر اداره مهاجرت سوئد فردی فاقد ریشه و پیوند محکم در سوئد محسوب شده و بنا به نص صریح قانون میبایست سوئد را ترک کنند .

گاهی در اثر ازدواج مختلط یعنی ازدواج بین زن و مردی که تبعه یک دولت نیستند زن دارای دو تابعیت میشود ، در واقع زنی که با مردی سوئدی ازدواج می کند هم تابعیت ایرانی را دارد و هم تابعیت سوئد را که از سمت شوهر به او رسیده را دارا می باشد .
در حقوق بین الملل ایران تابعیت از طریق ازدواج به 3 صورت می باشد .
1-     ازدواج زن و مرد خارجى:هرگاه مسأله ازدواج زن و مرد خارجى که تابعیتهاى جداگانه دارند، در ایران مطرح شود در مرحله ایجاد حق، یعنى تعیین شرایط و موانع ازدواج، بین قوانین ملّى زن و مرد تعارض به وجود مى‏آید، که باید دید قانون ملى کدام یک را باید مناط اعتبار دانست. و هر گاه پس از آن که نکاح بطور صحیح واقع شد، زن و شوهر تابعیتهاى جداگانه داشته باشند و در اثر عقد ازدواج تابعیت زن تغییر پیدا نکند، در آن صورت چون با مرحله تأثیر بین‏ المللى حق مواجه هستیم، نه مرحله ایجاد حق، باید دید آیا همان قانونى که در مورد تعیین شرایط و موانع ازدواج، یعنى مرحله ایجاد حق، مناط اعتبار بوده، در این مرحله نیز قابل اعمال است یا خیر؟

2-     ازدواج زن ایرانى با مرد خارجى: در این فرض که بین قانون ایران (قانون ملى زن) و قانون خارجى (قانون ملى مرد) تعارض پدید مى‏آید، پرسش این است که اولاً، شرایط و موانع ازدواج تابع کدام قانون است: قانون ایران یا قانون خارجى؟ ثانیا، در صورتى که زن ایرانى با مرد بیگانه‏ اى ازدواج کند که مطابق قانون دولت متبوع او تابعیت شوهر به واسطه وقوع عقد ازدواج بر زن تحمیل نشود، در مورد آثار ازدواج، یعنى مرحله تأثیر بین‏المللى حق، کدام قانون ملى واجد صلاحیت است؟

 منظور از مرحله تأثیر بین‏المللى حق، تعیین قانون حاکم بر حقوق و تکالیف زن و شوهر نسبت به یکدیگر است. چنانکه ماده 1102 قانون مدنى، در این مورد تصریح کرده است: «همین که نکاح بطور صحت واقع شد روابط زوجیت بین طرفین موجود و حقوق و تکالیف زوجین در مقابل همدیگر برقرار میشود.»

3-ازدواج زن خارجى با مرد ایرانى: در این فرض، چون مطابق بند ششم از ماده 976 قانون مدنى: «هر زن تبعه خارجى که شوهر ایرانى اختیار کند، تبعه ایران محسوب می‏شود» از لحاظ حقوق بین ‏المللى خصوصى ایران اصولاً در مرحله ایجاد حق، یعنى تعیین شرایط و موانع ازدواج، تعارض قوانین ملى (قانون ملى زن و مرد) رخ می‏دهد، زیرا پس از آن که نکاح بطور صحیح واقع شود زوجین از دیدگاه حقوق ایران و از منظر دادگاه ایرانى تابعیت ایرانى دارند و مطابق ماده 6 قانون مدنى روابط شخصى و مالى بین آنها تابع قانون ایران خواهد بود. البته باید توجه داشت که در این فرض نیز امکان حدوث تعارض چند قانون ملى وجود دارد، زیرا مطابق ماده 986 قانون مدنى: «زن غیر ایرانى که در نتیجه ازدواج، ایرانى مى‏شود، مى ‏تواند بعد از طلاق... به تابعیت اول خود رجوع نماید، مشروط بر این که وزارت امور خارجه را کتبا مطلع کند... .» نتیجه آن که، هر گاه زن پس از وقوع طلاق به تابعیت پیشین خود رجوع کند، در مورد آثار طلاق، از جمله عدّه و وضع حقوقى زن در زمان عدّه، تعارض بین قانون ملى مرد ایرانى و زن مطلّقه خارجى به وجود می ‏آید.

 

 

 استرالیا - اقامت استرالیا - مهاجرت 

«بی‌ام‌و» مدعی ساخت هوشمندترین خودرو جهان در آینده نزدیک شد

عنوان:کودک درون باید بیاید بیرون

 


اگر منتظر مدل One M10 گوشی‌های HTC هستید، تاریخ 19 آوریل (31 فروردین 95) را به خاطر داشته باشید.
به گزارش ایسنا، شکی نیست که مدل پرچمدار گوشی‌های HTC برای سال 2016 در راه است، مدلی که ممکن است HTC One M10 نامیده شود و یا تنها نام HTC M10 را یدک بکشد. اما انتظار می‌رود که این گوشی جدید چه زمانی برای اولین بار معرفی شود؟

در وب‌سایت تک‌ریدر آمده که اوان بلس -خبرچین مشهور- در توئیتر خود اعلام کرده است که در روز سه‌شنبه 19 آوریل این اتفاق خواهد افتاد. او می‌گوید این تاریخ یک گام به سوی راه‌اندازی این محصول است، بنابراین شما هنوز بیش از شش هفته دیگر زمان دارید که منتظر بمانید.

البته این تاریخ هنوز رسمی نشده است. مدیران اجرایی HTC ممکن است برنامه‌های خود را تغییر دهند و زمان‌ راه‌اندازی محصول جدیدشان را عوض کنند، اما در هر صورت نیمه دوم آوریل، بهترین زمان به نظر می‌رسد.

با توجه به اخباری که درباره مدل جدید گوشی‌های اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرده است، پیش‌بینی می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش 5.15 اینچی quad HD و جدیدترین پردازنده Snapdragon 820 بوده و همچنین امکان دارد قابلیت مقاومت در برابر آب داشته باشد.

شرکت اچ‌تی‌سی در این مدت کم‌حرف بوده است، اما در هفته‌های اخیر، تیزری را منتشر کرد که در آن از ویژگی‌های مدل جدید گوشی‌های خود گفته شد. پیش از این 11 آوریل به عنوان تاریخ راه‌اندازی این گوشی شنیده شده بود و همچنین انتظار می‌رود که این مدل جدید پس از راه‌اندازی، در طول ماه مه به فروش گذاشته شود.

اجرای کلاس های فراگیری نصب اسپیلت با بالاترین سطح علمی در معروف ترین موسسات به روش تجربی

اعلام کلاس های یادگیری نصب اسپیلت با بالاترین سطح کیفی در تخصصی ترین آموزشگاهها به صورت تجربی


موسسه پارسه دوره های آموزش نصب کولر گازی را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره های آموزش نصب کولر گازی و اسپیلت توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به نصب و تعمیر کولر گازی و اسپیلت خواهید بود.




چگونگی نصب یک اسپلیت ( کولر ) دو تکه:

 هر کولر گازی ( اسپلیت ) متفاوت و منحصر به سازنده آن است اما این مقاله دستور العمل کلی برای آموزش نصب کولر گازی ( اسپلیت ) را توضیح می دهد .

 

• روش 1 از 3 : نصب واحد داخل

1 ) یک مکان مناسب و بدون مانع بر روی دیوار داخل سالن خود را برای نصب واحد داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) پیدا کنید .
* از نور مستقیم خورشید و منابع گرما بپرهیزید .
* از مکان هایی که در آن ممکن است گاز نشت کند و یا غبار نفت یا گوگرد وجود دارد بپرهیزید .
* پنل داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) به حداقل 6" یا به عبارتی 15 سانتی متر فضای باز در اطراف , بالا و دو طرف نیاز دارد و این واحد باید حداقل 7 فوت , به عبارتی 2.13 متر بالاتر از سطح زمین باشد .
* پنل داخلی کولر گازی را حداقل 3.3 فوت ( 1 متر ) دورتر از آنتن , برق یا خطوط اتصال که برای تلویزیون , رادیو , سیستم امنیت منزل آیفون یا تلفن استفاده شده است , نصب کنید . نویز الکتریکی این منابع می تواند موجب بروز مشکلات عملیاتی در کولر گازی ( اسپلیت ) شما بشود .
* دیوار باید برای نگه داشتن وزن واحد دیواری کولر گازی به اندازه کافی محکم باشد . ممکن است به ساخت یک فریم از چوب یا فلز برای پشتیبانی از آن نیاز داشته باشید .




                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
2 ) صفحه نصب را بر روی دیوار به طور کامل ایمن سازی کنید .

* صفحه ( پایه ) نصب را بر روی دیواری که میخواهید پنل داخلی را بر روی آن نصب کنید , نگه دارید .
* برای اطمینان از اینکه پایه ( صفحه ) نصب در هر دو صورت افقی و عمودی برابر است از یک تراز استفاده نمایید .
* با استفاده از مته در نقاط مناسب و در محل پیچ های پایه سوراخ های لازم را در دیوار ایجاد کنید .
* در داخل سوراخ ها رول پلاک گذاشته و صفحه ( پایه ) نصب را با پیچ به دیوار محکم کنید .


                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
3 ) به تناسب لوله کولر گازی ( اسپلیت ) یک سوراخ در دیوار ایجاد کنید .

* بهترین نقطه برای ایجاد سوراخ به بیرون را در فضای خالی براکت بیابید . شما همچنین باید فاصله و طول مورد نیاز لوله برای رسیدن به واحد خارجی را نیز در نظر بگیرید .
* یک سوراخ با قطر 3" یا به عبارتی 7.5 سانتی متر را بر روی دیوار ایجاد کنید . برای اطمینان از تخلیه مناسب , لوله باید شیب رو ب پایین به سمت خارج داشته باشد .
* یک فلنج انعطاف پذیر را داخل سوراخ قرار دید .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
4 ) اتصالات الکتریکی را بررسی کنید .

* پنل جلویی واحد و کاور ( پوشش ) آن را بردارید .
* مطمئن شوید که کابل های برق به پایانه های پیچ متصل شده اند . مچنین اطمینان حاصل کنید که با نمودار هایی که با کولرگازی ( اسپلیت ) عرضه می شوند مطابقت دارند .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
5 ) لوله ها را وصل کنید .

* لوله کشی را از واحد داخلی به سمت سوراخ حفر شده در دیوار اجرا کنید . خم شدگی ها را برای اطمینان از کارکرد خوب دستگاه به حداقل برسانید .
* یک لوله پی ویسی به طول 1.4 " یا 6 میلیمتر , کوتاه تر از طول ین سطوح داخلی و خارجی دیوار , برش دهید .
* درپوش لوله را در انتهای داخلی لوله پی وی سی قرار داده و لوله را در داخل سوراخ ایجاد شده در دیوار قرار دهید .
* لوله های مسی , کابل برق ولوله تخلیه را با استفاده از چسب برق به هم ببندید . لوله تخلیه را برای اطمینان از جریان آزاد آب در پایین قرار دهید .
* لوله را محکم به واحد داخلی متصل کنید . برای سفت کردن آن می توانید از دو آچار در جهت مختلف استفاده نمایید .
* لوله تخلیه آب را به پایه واحد داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) وصل کنید .
* لوله ها و کابل های متصل را از طریق سوراخ ایجاد شده در دیوار هدایت کنید . اطمینان حاطل کنید که لوله تخلیه آب را در مکان مناسب تخلیه خواهد کرد .





                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —    —   —
6 ) واحد داخلی کولر گازی ( اسپلیت ) را با فشار دادن بر روی پایه ( صفحه ) نصب محکم کرده و از ایمن سازی آن مطمئن شوید .

                                              —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —    —   —
• روش 2 از 3 : نصب کنداسور در فضای باز

1 ) مکان مناسبی را برای نصب واحد بیرونی کولر گازی ( اسپلیت ) پیدا کنید .

* محل نصب واحد بیرونی کولر گازی باید از مناطق پر رفت و آمد و بسیار گرم و دارای گرد و غبار اید دور باشد .
* واحد بیرونی اسپلیت ( کنداسور ) برای اطمینان از عملکرد صحیح و مناسب به 12" فضای در اطراف خود نیاز دارد .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
2 ) یک سطح بتنی برروی زمین درست کرده و از تراز بودن و مسطح بودن آن مطمئن شوید . این سکو باید به اندازه کافی بلند باشد . مثلا در حدی که در هنگام برف زمستانه بالاتر از سطح برف باشد .

* کنداسور بیرونی را بر روی سکو قرار دهید . از زیرسازی لاستیکی برای زیر کنداسور استفاده کنید تا لرزش آن را به حداقل برسانید .
* اطمینان حاصل کنید که هیچگونه آنتن رادیو یا تلویزیون در فاصله 10 فوت یا 3 متری کنداسور بیرونی نباشد .

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   — 
3 ) سیم برق را وصل کنید .

* پوشش را حذف کنید .
* به نمودار سیم کشی دستگاه مراجعه کرده و اطمینان حاصل کنید که کابل های برق همانگونه که نمودار نشان می دهد به هم وصل شده اند . دنبال کردن دستور العمل سازنده برای سیم کشی بسیار مهم است .
* کابل ها را با گیره کابل محکم ببندید و پوشش آنها را جایگزین کنید .

                                                —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   — 
روش 3 از 3 : کامل کردن نصب و راه اندازی کولر گازی ( اسپلیت )

1 ) هوا و رطوبت را از مدار خنک کننده بریزید .

* درپوش ها را از دریچه های دو طرفه و سه طرفه و از پورت سرویس بردارید .
* یک لوله پمپ خلاء را به پورت سرویس وصل کنید .
* پمپ خلاء را روشن می کنیم تا زمانی که به خلاء مطلق 10 میلی متر جیوه برسد .
* پیچ تنظیم فشار پایین را بسته و خلاء را خاموش کنید .
* تمام شیرها و اتصالات را برای نشت تست کنید .
* پمپ خلاء را قطع کرده و پورت خدمات و دریچه ها را جایگزین کنید .




                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —
2 ) مفصل لوله را با پوشش عایق و نوار عایق کاملا بپیچید.

                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —

3 ) لوله را با گیره به دیوار محکم کنید.
 
                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —

4 ) سوراخ ایجاد شده بر روی دیوار را با استفاده از فوم پلی اورتان کامل ببندید .
                                               —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —   —  
* مرحله عایق بندی لوله های بین واحد داخلی و پنل خارجی را فراموش نکنید زیرا در صورت تعرق لوله ها این عایق بندی از آسیب زدن به دیوار های شما جلوگیری خواهد کرد .
* همیشه به هنگام نصب و راه اندازی کولر گازی ( اسپلیت ) از دستور العمل شرکت سازنده که همراه دستگاه است پیروی کنید .
* یک پریز برق اختصاصی برای آموزش نصب اسپلیت  خود در نظر بگیرید . بهتر است پریز برق استفاده شده برای آن با دستگاه های دیگر مشترک نباشد .





دریافت اقامت نیوزلند و اقسام روادید نیوزیلند

 
عنوان : آشنایی با نیوزلند و انواع ویزای این کشور توسه یافته


نیوزیلند

نیوزلند یا زلاند نو کشوری توسعه یافته و ثروتمند است.این کشور که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده از تعداد زیادی جزیره بزرگ و کوچک تشکیل شده است.نزدیک ترین همسایه به نیوزلند کشور استرالیا می باشد.بین استرالیا و نیوزلند دریای تاسمانی قرار دارد.مردم این کشور به کیوی ها معروفند, این موضوع به دلیل وجود نوعی پرنده خاص در این کشور می باشد.این پرنده که کیوی نام دارد تنها در نیوزلند زندگی می کند.کشور نیوزلند هم مانند استرالیا طبیعت و جانداران خاص و منحصر به فردی را در دل خود جای داده.این موضوع یکی از دلایل افزایش بازدید توریستها و تقاضای مهاجرین به این کشورها می باشد.اکثر جمعیت تیوزلند را مهاجرین تشکیل داده اند.این مهاجرین بر اساس آخرین آمار اعلام شده در سال 2013 از سوی مقامات نیوزلند 75% جمعیت کشور را تشکیل می دهند.اکثر این درصد مهاجرین را اروپایی ها تشکیل می دهند.جمعیت کشور نیوزلند نزدیک به 4.5 میلیون نفر می باشد.

 

کیوی, پرنده ملی نیوزلند

کیوی, پرنده ملی نیوزلند

طبق آمار های اعلام شده کشور نیوزلند در زمره مهاجر پذیرترین کشور های دنیا قرار دارد.سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان بعد از آشنایی با کشور نیوزلند, به قصد اقامت در نیوزلند و یا تحصیل در نیوزلند یا در قالب توریست وارد این کشور میشوند.در ادامه اطلاعاتی در ارتباط با شرایط مهاجرت به نیوزلند برای شما آورده ایم. 

شرایط مهاجرت به استرالیامهاجرت به کشوری دیگر تصمیم بزرگی است که یک فرد برای خود و یا یا خانواده خود می گیرد.این تصمیم گیری زمانی اتفاق می افتد که فرد در کشور خود شرایط خوب اجتماعی, اقتصادی و یا آموزشی لازمه پیشرفت را مشاهده نکند و برای حرکت به سمت آینده و آرزوهای خود به مهاجرت فکر کند.پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری پیشرفت چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند.فاکتورهای مهاجرت امروزه به شرایط شغلی, شرایط اقتصادی و اجتماعی, تحصیل تغییر کرده است.هرچه فرد متقاضی مهاجرت سطح بالاتری در این فاکتور ها داشته باشد موقعیت بهتری برای مهاجرت پیدا می کند.

استرالیا هم در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است.البته مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت استرالیا نیز منوط به شرایط تعیین شده از طرف سازمان مهاجرت استرالیا می باشد.یکی از فاکتورهای اصلی قبول درخواست مهاجرت به استرالیا, مهارت و تخصص است.استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار و تحصیل تبدیل شود.

 

مراحل مختلف مهاجرت به استرالیا

۱- انتخاب Occupation مناسب متناسب با شغل خود از لیست SOL
۲- بررسی سازمان ارزیابی متناسب با Occupation انتخابی
۳- آماده سازی نامه سابقه کار متناسب با Occupation شما
۴- جمع آوری مدارک مورد نیاز سازمان ارزیابی و ارسال مدارک به سازمان مربوطه  
۵- محاسبه امتیازات و بررسی مجدد شرایط مهاجرت به استرالیا شما و پر کردن فرم EOI
۶- بررسی اسپانسرهای ایالتی و جمع آوری داده های مورد نظر ایالت انتخابی
۷- ثبت آنلاین اسپانسری






۸- انتظار جهت دریافت اسپانسری و گرفتن Invitation
۹- ثبت پرونده در سایت سازمان مهاجرت و آپلود داکیومنت های شما در سایت
۱۰- مشخص شدن Case Officer  و پاسخگویی به سئوالات احتمالی او
۱۱- Checking های مختلف از جمله سابقه کار و ...
۱۲- ارائه نمره آیلتس همراه
۱۳- انجام آزمایش های مدیکال و گرفتن عدم سوء پیشینه
۱۴- Visa

سیستم امتیازدهی استرالیا بر اساس قوانین جدید:

قوانین جدید در مورد سیستم امتیازبندی استرالیا از اول جولای ۲۰۱۲ به اجرا درآمد. شرایط اولیه مهاجرت به استرالیا برای تقاضای ویزای افراد متخصص جهت مهاجرت به استرالیا به شرح زیر می باشد:
۱- متقاضیان مهاجرت تا پایان ۴۹ سالگی می توانند اقدام نمایند.
۲- مدارک تحصیلی و کاری بایستی توسط یکی از سازمان های مربوطه استرالیا ارزشیابی شود.
۳- حداقل داشتن مدرک IELTS 6.0 در هر یک از ۴ مهارت آزمون الزامی است.
۴- داشتن حداقل امتیاز برای درخواست ویزا
۵- داشتن سابقه کار در خارج یا داخل استرالیا و یا داشتن سوابق تحصیلی در استرالیا















سیستم امتیاز دهی مهاجرت به استرالیا

امتیازات در این سیستم جدید به شرح زیر می باشد:


سن

۱۸ تا ۲۴ سال تمام ۲۵ امتیاز
۲۵ تا ۳۲ سال تمام ۳۰ امتیاز
۳۳ تا ۳۹ سال تمام ۲۵ امتیاز
۴۰ تا ۴۴ سال تمام ۱۵ امتیاز
۴۵ تا ۴۹ سال تمام صفر امتیاز

نمره IELTS

نمره 6.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز صفر
نمره 7.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز ۱۰
نمره 8.0 در هر ۴ مهارت ، دارای  امتیاز ۲۰

سابقه کاری در استرالیا

۱ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۵ امتیاز
۳ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۰ امتیاز
۵ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۵ امتیاز
۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۲۰ امتیاز

سابقه کاری در خارج از استرالیا

۳ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۵ امتیاز
۵ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته ۱۰ امتیاز
۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال گذشته  ۱۵ امتیاز

مدارک تحصیلی

مدرک ارزشیابی شده توسط سازمان های استرالیایی ۱۰ امتیاز (Assessment)، لازم به توضیح است به هر ارزیابی مثبت این امتیاز تعلق نمی گیرد و متقاضیان رشته کامپیوتر به خصوص باید به این نکته توجه نمایند.
- مدارک Diploma گرفته شده در استرالیا  ۱۰ امتیاز
- مدارک فنی حرفه ایی ارزشیابی شده  ۱۰ امتیاز
- مدرک لیسانس یا فوق لیسانس از استرالیا یا خارج استرالیا  ۱۵ امتیاز، لازم به توضیح است این امتیاز صرفا به مدارک لیسانسی که معادل لیسانس استرالیا باشد تعلق     می گیرد و به هر لیسانسی که اخذ شود تعلق نمی گیرد.
- مدرک دکتری از استرالیا یا خارج استرالیا ۲۰ امتیاز
   

* نکته بسیارمهم :

جدیدترین قوانین اقامت استرالیا در مورد سیستم امتیازبندی از اول جولای ۲۰۱۲ به اجرا با توجه به تغییرات جدید کسانی که مدارک آنها معادل فوق دیپلم یا دیپلم مدارک استرالیا می شود با داشتن نامه ارزشیابی (assessment) می توانند از ۱۰ امتیاز استفاده کنند و کسانی که مدرک آنها معادل لیسانس استرالیا و بالاتر می شود می توانند از ۱۵ امتیاز استفاده کنند.






































اینفوگرافیک شرایط مهاجرت به استرالیااینفوگرافیک میزان رشد مهاجرت به استرالیا    

تحصیل در استرالیا :


۲ سال تحصیل تمام وقت در استرالیا ۵ امتیاز
   
تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا:

تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا ۵ امتیاز
   

سابقه کار حرفه ایی در استرالیا :

داشتن یک سال سابقه کار حرفه ایی منطبق با تخصص و مدرک در استرالیا ۵ امتیاز
   
نمره زبان دیگر :

زبان فارسی ۵ امتیاز،  به شرطی که فرد متقاضی حداقل امتحان Para Prfesional Naati را داده باشد و مدرک مربوطه را اخذ کرده باشد. لازم به توضیح است قبلا این امتیاز به همه متقاضیان دارای مدرک لیسانس داده می شد اما در حال حاضر فرد باید مدرک Naati  بگیرد تا این امتیاز به او اخذ شود.
   

امتیاز همسر :

همسر ۵ امتیاز
توضیحات: همسر شما باید آیلتس 6.0 داشته باشد مدرک خود را ارزشیابی کند و سابقه کار ۱ ساله با بیمه نیز داشته باشد.
   

اسپانسر ایالتی :

گرفتن اسپانسر از ایالت های استرالیا ۵ امتیاز (ویزای 190)
گرفتن اسپانسر از مناطق کم جمعیت استرالیا ۱۰ امتیاز (فقط ویزای 489 )
   

اسپانسر فامیلی :

اسپانسر شما نمی تواند در هر منطقه ای از استرالیا باشد و حتما باید در منطقه  Designated Areas زندگی کند.
برای استفاده از این امتیاز اسپانسر شما باید در یکی از مناطق زیر باشد:































ایالت یا ناحیه مناطق تعیین شده
    ویکتوریا  تمام قسمت ها
جنوب استرالیا  تمام قسمت ها
شمال استرالیا  تمام قسمت ها
تاسمانی  تمام قسمت ها
منطقه سرمایه استرالیا  تمام قسمت ها
کوئیزلند مناطقی با کد پستی : 4019-4028, 4037-4050, 4079-4100, 4114, 4118, 4124-4150, 4158-4168, 4180-4899 (تمام قسمت ها به جز منطقه شهری بریزبن)
استرالیا غربی  تمام قسمت ها
نیو ساوت ولز مناطقی با کد پستی : 2311-2312, 2328-2333, 2336-2490, 2535-2551, 2575-2739, 2787-2898 (همه قسمت ها به جز سیدنی, نیوکاسل,ولونگونگ)

منبع : سازمان مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیا