آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

تهیه کیک مراسم عروسی

عنوان: سفارش کیک عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.



انتخاب کیک عروسی از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروسی است و سفارش بهترین کیک عروسی بسیار اهمیت دارد.

کیک به دلیل آسیب پذیری اش ریسک بالایی دارد و خطر خراب شدنش پیش از رسیدن به مراسم کمی کارش را سخت می کند. سعی کنید که یک شیرینی فروشی را پیدا کنید که حمل کیک را قبول کند و در محل مراسم کیک را به شما تحویل دهد.دکیک کیلوئی سفارش داده می شود و تزئینش را از آلبوم انتخاب می کنید.

فقط در مورد آلبوم توصیه می کنم که کیک را از عکس هایی که خودشان گرفته اند انتخاب کنید و اصلا از صفحاتی که از ژورنال انتخاب نکنید چون نمی توانند به زیبایی ژورنال تزئین کنند و ممکن است کمی سرخورده شوید.

انتخاب شیرینی مناسب برای عروسی

غیر از کیک عروسی، شیرینی هم جزو جدایی‌ناپذیر میزهای پذیرایی می باشند ولی این‌که این شیرینی‌‌تر باشد یا خشک به سلیقه و تمایل میزبان بستگی دارد. شیرینی تر به دلیل نقل و انتقال و نگهداری بسیار دشوار و دردسر آفرین معمولا برای مراسم ازدواج سرو نمی شود. کمتر خورده میشود و در مجلس عروسی به دلیل وجود کیک در کنار آن، استقبال کمی از شیرینی تر می‌شود.

اما شیرینی خشک تنوع بیشتری دارد و می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. حمل‌ونقل آن خیلی آسان است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. البته کمی سنگین است و ممکن است با توجه به وزن، تعداد کمتری را شامل شود که این مورد هم با مشورت با قنادان کاملا قابل حل است. شما برای برنامه‌های روز آینده نیازی به سفارش مجدد ندارید و می‌توانید از باقی مانده آن برای پذیرایی مجدد استفاده کنید.

شیرینی محلی انتخابی خوب برای جشن عروسی شما ( وابسته به سلیقه شخصی )

ممکن است ترجیح دهید از شیرینی های محلی خودتان در مراسم استفاده کنید. این رسم خیلی خوب می باشد و می تواند مراسم شما را برای مهمانانتان جالب تر کند. معمولا از کلمپه، باقلوا و شیرینی های سنتی نظیر آنها در مراسم استفاده می کنند و اگر به عنوان شیرینی دوم باشند، به تک‌تک مهمانان تعارف خواهند شد.


کیک عروسی از کیلوئی ۶۵۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان قیمت دارد که هزینه حمل و گل آرائی - در صورت لزوم - جدا گانه محاسبه می گردد. و برای هر مهمان حدود ۱۰۰ گرم سفارش دهید و حتی اگر کمتر هم شد بهتر است چون کیک خورده نمی شود و باقیمانده اش هم کلی جا می گیرد.


عکسهای زیادی ببینید

برای انتخاب گزینه ای دلخواه، هزاران عکس از کیکهای عروسی ببینید. در صورتی که مدل خاصی در ذهن دارید، عکس های شبیه به آن را از مجلات و یا اینترنت تهیه کرده و یا نمونه ی آن را روی پارچه کشیده و به صورت الگو قیچی کنید. دقت کنید که کیکتان حتماً با سلیقه تان جور باشد و با تزیینات داخل سالن هماهنگی داشته باشد. شما می توانید از رنگ های به کار رفته در تزیینات مجلس عروسی خود گرفته تا سالن پذیرایی و حتی یراق های به کار رفته روی لباس عروسی برای سفارش کیک ایده بگیرید. برای عروسی هایی که در تالار برگزار می شود، بهتر است از کیکهای چند لایه با تزیین فوندانت و یا کیکهای مربع شکل که با روبان تزیین شده استفاده کنید. در صورتی که ذائقه ای شیرین دارید، یک کیک شکلاتی که با کرم کره ای و خرده های پسته پوشانده شده، انتخاب مناسبی می تواند باشد.

نکته: فوندانت، نوعی خمیر تزیینی برای روکش کیک است که با پودر قند و ژلاتین درست می شود که رنگ پذیری خوبی هم دارد و برای تزیینات مرتب و قالبی بر روی کیک استفاده می شود؛ اما طعم خیلی خوبی ندارد. در حالی که کرم کره ای طعم فوق العاده ایی دارد، اما نمی توان آن را مثل فوندانت، قالبی و ترو تمیز در آورد و یا به آن رنگ اضافه کرد.

البته می توان از هر دوی آنها برای تزیین روی کیک استفاده کرد. بدین صورت که یک قناد ماهر در حالی که روی کیک را با کرم کره ای پوشانده، می تواند لایه ای نازک از فوندانت را به صورت منظم روی کیک پخش کند. به این ترتیب، کیک شما ظاهری عالی خواهد داشت و در عین حال طعم کرم کره ای هم در دهان شما احساس خواهد شد.

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- آرایشگاه عروس- مراسم عروسی

 

معرفی شکل های کاندم های میوه ای و توضیح مراکز خرید و فروش کالاهای خانواده

توضیح انواع کاندوم های خارجی و توضیح فروشگاه های خرید و فروش اجناس زوج ها

پس آموزش زیر که به معرفی انواع کاندوم و راه های فروش کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

اعمالی که بعد از پارگی کاندوم در حین نزدیکی باید انجام داد

در صورت پاره شدن و یا خارج شدن کاندوم حین نزدیکی فوراً مقاربت را متوقف کرده و از کاندوم جدیدی استفاده کنید. چنانچه احتمال بارداری ناخواسته را میدهید با پزشک خود تماس بگیرید و یا از روش اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده کنید.۵ مورد در اینجا ذکر می کنم.

۱) قرص اچ .دی HD

2) قرص ال-دی LD

3) قرص تری فازیک

۴) دستگاه داخل رحمی از نوع مسی

۵) روش تزریقی جلوگیری از بارداری

۱) قرص اچ .دی HD

ابتدا ۲ عدد قرص میل شود ۱۲ ساعت بعد ۲ قرص دیگر میل شود.

۲) قرص ال-دی LD

ابتدا ۴ عدد قرص میل شود ۱۲ ساعت بعد۴ قرص دیگر میل شود.

۳) قرص تری فازیک

ابتدا ۴ عدد قرص سفید میل شود ۱۲ ساعت بعد۴ قرص سفید دیگر میل شود.

۴) دستگاه داخل رحمی از نوع مسی

فقط IUD مسی در این مورد کاربرد دارد و دستگاههای هورمونی کاربردی ندارند.

زمان استفاده :

در مورد قرصها خوردن اولین دوز بعد از نزدیکی مشکوک تا ۷۲ ساعت بعد وقت دارید . دوز دوم ۱۲ ساعت بعد از دوز اول میل می شودIUD مسی را از بعد از نزدیکی مشکوک تا ۵ روز بعد از آن می توان جا گذاری کرد.

نحوه عملکرد :

۱- تاثیر بر مخاط داخلی رحم ( اندومتر )

۲- جلوگیری از تخمگ گذاری

۳- اختلال در حرکات لوله ها

درصد موفقیت : ۹۷-۹۸ درصد. هر چه زودتر قرص میل شود و هر چه زودتردستگاه جا گذاری شود درصد جلوگیری آن بیشتر خواهد بود .

به همین دلیل آموزش فوق که به معرفی انواع کاندم و راه های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

قدرت روشنایی نور منزل در دیزاین دکوراسیون داخلی

اثرگذاری نور خانه در دیزاین دکوراسیون داخلی

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

یادگیری ساخت وبلاگ در سامانه های وبلاگ دهی خارجی با آسان ترین متد

یادگیری ایجاد بلاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ ایرانی با راحت ترین مدل

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساختن وبلاگ در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:


 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در قسمت آخر نیز 6 بند از قوانین بلاگفا درج شده است ، پس از خواندن آنها دکمه قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ را کیلک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما به انتها برسد و اگر در پر کردن فیلدها اشتباهی نکرده باشید خوش آمد گویی شما و نام وبلاگ شما به نمایش در می‌آید در غیر این صورت سیستم جاهایی را که شما اشتباه پر کردید را با علامت و نوشته‌هایی فرمز رنگ جلوی همان فیلد‌ها راهنمایی می‌کند به همین راحتی شما توانستید یه وبلاگ بسازید.
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

حال دوباره به صفحه اصلی سایت بلاگفا بروید و در قسمت نام کاربری و کلمه عبور ، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید و وارد قسمت مدیریت بلاگ خود شوید
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

به شما تبریک می گوییم شما از این به بعد صاحب یک وبلاگ شدید و می‌توانید تجربیات، خاطرات و حرف‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. [فراموش نکنید که همیشه به مخاطبان خود امید بدهید. مطالب خوب و علمی بنویسید نه مطالب منفی و نامیدکننده :) ]
نحوه مدیریت وبلاگ
مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است:
وبلاگ ساختن یک کار ساده است.
وارد blogfa.com یا Persianblog.ir شوید و عضویت در سایت را بزنید.
در پرشین بلاگ پس از وارد شدن وارد صفحه ای می شویم که مطلبمان را درآن یادداشت می کنیم.
برای فرستادن مطلب هم فرستادن یادداشت را می زنیم.





نکته ی مهم:بهتر این است که مطلب یا مطلب هایمان را با گزینه ی فرستادن یادداشت وارد کنیم و در آخر از سمت راست وبلاگ در منوی پرشین بلاگ بازسازی وبلاگ را بزنیم.
بازسازی وبلاگ چیست؟
کاربرد بازسازی وبلاگ این است که شما با فرستادن یادداشت تنها آن را ثبت کرده اید و در صفحه ی وبلاگتان نمایش داده نمی شود که با گزینه ی بازسازی وبلاگ مطالب جدید و تغییرات جدید در وبلاگ نشان داده می شود.
گزینه های تنظیم قلم.
در صفحه ی تنظیم یادداشت گزینه های مختلفی وجود دارد که اکثر آنها شبیه Word هست و بسیار آسان. مثل Bold ، Italic یا Underline.
اما گزینه هایی مثل تنظیم جدول، ایجاد عکس و یا لینک دادن وجود دارد که با آن به زودی آشنا می شویم.
پس از هر بار فرستادن مطالب، آنها در پایین صفحه ثبت می شوند.
در وبلاگ مطالب از پایین به بالا نمایش داده می شوند.







پس قدیمی ترین آن است که پایین ترین است.
در حال حاضر اکثر سایتها اینگونه هستند.
جلوی هر مطلب ثبت شده سه گزینه وجود دارد:تنظیم، حذف و نظرات.
تنظیم و حذف که معلومند. در تنظیم می تونانید مطلب را Edit کنیم. دز پایان هر مطلب یک نظر بدین وجود دارد که دیگران در آن نظر می دهند.



Persianblog یک خوبی عالی دارد و آن اینکه هر مطلبی که ثبت می شود در صورت وجود نظرهای جدید با آبی Bold شده اعلام می کند.
اما گزینه های سمت راست صفحه: بازسازی وبلاگ:در قبل با آن آشنا شدیم.
انتخاب قالب: هر وبلاگ یک قالب (شکل کلی) دارد که مطالب بر اساس آن کد بندی می شوند. شما می توانید به راحتی در قسمت انتخاب قالب ، قالب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.
ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید که برای وبلاگ زبان پایه HTML مخفف Hyper Text Markup Language به معنای زبان برنامه نویسی


ابرمتن می باشد. قالبا CSS هم برای یادگیری بسیار خوب است و کار شما را راحت می کند. اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک سایتهای آموزشی را خواهم داد.

ساخت وبلاگ

لباس مجلسی فوق العاده

مطالبی برای زیباترشدن


نکات آرایشی برای جوانتر شدن چهره به خانم ها در زیباتر شدن و داشتن آرایش چهره زیبا و صورت جوان و شاداب کمک میکند.

همه ما به دنبال راهی برای یافتن سرچشمه جوانی هستیم حتی اگر این راه استفاده از انواع و اقسام لوازم‌آرایش‌ها باشد. یک نکته مشخص است و آن اینکه، بعد از تمام شدن سنین نوجوانی هیچ‌کدام از ما برای بالاتر رفتن سن آرایش نمی‌کنیم اما گاهی اوقات اشتباهات آرایشی ناخودآگاه ما را مسن‌تر نشان می‌دهد.

برای اینکه اشتباهاتمان را متوجه شویم و راهکار تصحیح آن‌ها را یاد بگیریم، با چند کارشناس صحبت کردیم و بهترین توصیه‌ها را در اینجا گردآوری کردیم پس بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

داخل چشم را سفید کنید

برای بازتر و جوان‌تر کردن چشم‌ها، درون چشم را یک سرمه مدادی سفید بکشید. این توصیه آرایشگر مدل‌های لانکوم است که می‌گوید: یک مداد سفید مثل لانکوم کمی به چشم بُعد می‌دهد و روی مژه‌های پایینی ردّی باقی می‌گذارد که نگاه معصومانه جوانی را زنده می‌کند.


مژه‌ها را برجسته کنید

از طرف دیگر، می‌توانید یک خط سیاه پشت مژه‌هایتان بکشید تا آن‌ها را برجسته‌تر کند. کریستوفر باکل آرایشگر می‌گوید: قبل از اینکه ریمل بزنید، از یک خط چشم کرمی با قلم‌موی نوک‌تیز مثل خط چشم مشکی مک استفاده کنید تا ریشه مژه‌ها را پرتر نشان دهید. مژه‌های پر و مشکی می‌تواند شمارا جوان‌تر نشان دهد بدون اینکه آرایش زیاد و زننده‌ای داشته باشید.

 

همه ایراد ها را با چند خط از بین ببرید

لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است: لبی را که کوچک تر است باید بزرگ تر کنیم در نتیجه شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه تیره می زنیم.

افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم لب آنها کوچک است (دهن گشاد است ولی لب کوچک) باید از اطراف به لب اضافه کنیم.

افرادی که لب هایشان گوشه های افتاده دارد: گوشه لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را با سایه روشن پر می کنیم.

افرادی که لب های نازک و قیطانی و بدون حجم دارند: ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم.

افرادی که لب بالای آنها با لب پایین شان فرق می کند: از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم. لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم، رنگ ها در یک تن باشند.

رنگ طلایی را امتحان کنید

 میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبرو خوب که از دیگران هم آنراتاییدمیکنند  ،مشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

رنگ‌های روشن همیشه چهره را جوان‌تر می‌کنند. حتی اگر آرایش دودی و تیره دوست دارید، روی مرکز پلکتان یک سایه طلایی یا حتی روشن‌تر بزنید. لینتر می‌گوید: این کار چشم‌ها را باز می‌کند اما به آرایش دودی لطمه‌ای نمی‌زند. برای این کار می‌توانید از سایه طلایی میک‌آپ فور اور یا سایه پلاتینی لائورا مرسیه استفاده کنید.

 آرایشگاه عروس  - مراسم عروسی -  مراسم عروسی