آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

کمد و اتاق لباس شیک و منظم در طراحی دکوراسیون

طراحی مدرن و بسیار زیبای آشپزخانه

تزیین دکوراسیون اتاق خواب از اساسی ترین نقاط در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است و استفاده از وسایل دکوری در تزیین دکوراسیون اتاق خواب بسیار تاثیرگذار است. اتاق خواب یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های هر خانه است که باید بیشترین دقت و خلاقیت در دکوراسیون آن صورت گیرد. این امر به ویژه زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که به این نکته توجه کنیم که اولا همه ما به طور متوسط یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می‌بریم و در وهله بعد خواب و محیطی که انسان ساعات استراحت خود را در آن سپری می‌کند ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد. به این ترتیب این هفته تلاش می‌کنیم مهم‌ترین اصولی را که برای طراحی و چیدمان دکور یک اتاق خواب ایده آل می‌توان مورد استفاده قرار داد ارائه کنیم. اولین نکته‌ای که در ارتباط با دکور اتاق خواب باید به آن توجه داشت این است که چگونه می‌توان این فضا را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرد.

آرامش و تولید آن در اتاق خواب مهم‌ترین عاملی است که در دکور این بخش از خانه باید محور قرار بگیرد. عوامل ایجاد آرامش در اتاق خواب را با در نظر گرفتن نرم سلیقه‌ای و با تکیه بر اصول روانشناسی می‌توان به شرح زیر طبقه‌بندی کرد. البته کاربرد این اصول بستگی مستقیمی به متراژ اتاق خواب شما دارد. اما در صورتی که اتاق خوابتان کوچک است و نمی‌توانید تمام این اصول را در آن پیاده کنید نگران نباشید. در ادامه مطالب نکاتی کاربردی در خصوص دکور اتاق خواب‌های کوچک نیز ارائه می‌شود. اما مهم‌ترین اصول کاربردی برای تولید آرامش با استفاده از دکوراسیون در اتاق خواب را می‌توان به شرح زیر طبقه‌بندی کرد:

لوستر و آباژورهای شیک و متفاوت در دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما غوغا می کنند. بهتر است برای تزیین اتاق خواب تان یکی از این لوستر های زیبا را که با سبک دکوراسیونی اتاق خواب شما ست است را تهیه کنید ولی قطعا جای این لوستر ها درست بالای تخت خواب نیست. 

نحوه جانمایی وسایل در اتاق خواب اولین شرط اساسی برای یک دکور اصولی است. در این میان اینکه تخت خواب در کجای اتاق قرار می‌گیرد از سایر وسایل اهمیت بیشتری دارد. اگر اتاق خواب دارای پنجره است به توصیه روان شناسان بهتر است تخت خواب به گونه‌ای قرار بگیرد که در سمت راست پنجره باشد تا هنگام بیدار شدن انرژی مثبت فضای بیرون به شما منتقل شود.

برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان یک کنسول دکوری زیبا تهیه کنید، کنسولی متفاوت تر از میز لوازم آرایشتان. آن وقت می توانید قدرت خیره کنندگی و معجزه این وسیله دکوری را ببینید. آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند.

شاید هم دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان فقط دو تابلو زیبا اما تاثیر گذار کم داشته باشد. راجع به گذاشتن چند تابلو زیبا در اتاق خواب تان فکر کنید.