آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

نشانه های غیرفعال بودن چاکرا سوم و دانستنی هایی در رابطه با چاکرا خورشیدی و تست آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

انرژی درمانی، یک روش درمانی است که با استفاده از انرژی های و قدرت های درونی و انرژی که درمانگر به بیمار می دهد می تواند بهبود بیماری را خیلی سریع تر موجب شود. در طب کلاسیک و طب گیاهی و حتی طب سنتی بر این معتقد هستند که باید با دارو یا دارو های گیاهی درمان صورت گیرد، تنها در انرژی درمانی هست که با استفاده از انرژی های درونی فردی موجب می شوند که بیمار درمان شود. در بسیاری از مواقع با تحریک انرژی های درونی فرد اثرات داروهای درمانی به شدت افزایش پیدا می کند. سرعت بهبودی در انرژی درمانی 7 الی 10 برابر افزایش پیدا می کند.

در بسیاری از کشور، انرژی درمانی یکی از انتخاب های بیماران در بیمارستان می باشد . من با توجه به تجربیاتی که این چند سال در مورد آموزش انرژی درمانی داشتیم تصمیم گرفتم که آموزش انرژی درمانی را برای هموطنان خود به صورت علمی و عملی انجام دهم.

با توجه به یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۰ که در ۵۸۰۰ بیمارستان در آمریکا صورت گرفت، مشخص شد که ۴۲ درصد از آنها نوعی درمان جایگزین را به بیماران‌شان ارائه می‌دهند. وقتی دلیل این کار از آنها پرسیده شد، تقریبا همه پاسخ دادند «چون بیماران چنین تقاضایی دارند.

انرژی درمانی چطور شروع شد ؟

به صورت اتفاقی در سال 1375 پی گیر انرژی درمانی شدم ، البته قبلا در سال 1370 با استاد پرونده نیز آشنا شده بودم.
تحقیق هایی که انجام دادم متوجه شدم که سبک انرژی درمانی پرانیک در کشور های پیشرفته طرفدارهای زیادی دارد. حتی در برخی از کشور ها وزارت بهداشت با آنها همکاری می کند. برای من که با رشته درمان های پزشکی تربیت شده بودم هم خیلی عجیب و هم خیلی جذاب بود. به همین دلیل در سال 1999 به هند که مرکز درمان های متافیزیکی هست رفتم و آموزش انرژی درمانی را در مرکز پونا و بنگلر هند گذراندم.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به سوادهیستانا وارد شوید


2_ شفای پرانیک پیشرفته :

در سطح انرژی درمانی پیشرفته که دوره دوم از شفای پرانیک یا انرژی درمانی هست شما با درمان بیماریهای سخت تر از طریق تکنیکهای پیشرفته تر آشنا می شوید و طریقه استفاده از نورهای رنگی برای شدت بخشیدن به بهبود بیماریها.  شما در دوره انرژی درمانی پیشرفته با استفاده از نورهای رنگی – پراناهای رنگی  می توانید به درمان بیماریهای سخت بپردازید و چون در این مرحله کار با پراناهای رنگی را می آموزید سرعت درمان به شدت بالا می رود.
3_روان درمانی پرانیکی یا انرژی درمانی روانی:

این دوره سطح سوم دوره انرژی درمانی می باشد که در این سطح شما کار بر روی بیماریهای روانی نظیر: ترسها، استرس، اضطراب، بی خوابی، وحشت زدگی، وسواس، افسردگی، اعتیاد و … کار می شود. در سطح سوم انرژی درمانی روانی شما می توانید ماهیت های انرژی منفی را از بین ببرید. دوره سوم انرژی درمانی همانند معجزه می توانید بیماری های روانی را از بین ببرد.
4_ کریستال درمانی پرانیکی:

در این دوره کریستالی شما کار بر روی بیماریها از طریق کریستال را آموزش می بینید و با استفاده از کریستالهای طبیعی کوارتز و تورمالین  می توانید کار بر روی بیماریها رو از این طریق ادامه بدید و سرعت بیماری در این روش بسیار بالا می رود و قدرت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. بنابراین با استفاده از کریستال می توانید قدرت خودتان را چند برابر کنید.
با توجه به تحقیقات انجام شده سنگ ها دارای انرژی هستند که بعضی از این سنگ ها همانند : کریستال کوارتز سفید، آمیتیس، کوارتز صورتی و موارد دیگر جنبه درمانی دارند که اکثر درمانگر ها در زمینه پرانیک هیلیگ از سنگ ها استفاده می کنند و از تاثیرات فوق العاده آن بهره مند می شوند.
5- دفاع روانی:

این سطح آخرین سطح می باشد که شما در این دوره می آموزید چطور با استفاده از سپر هاله ای خودتان را در برابر حملات ناشی از بیماریهای روانی حفظ کنید و چطور این سپر را درست کنید. شما می آموزید که چطور هاله را تقویت کنید. یاد می گیرید که چگونه خود را در برابر انرژی های های منفی دیگران بیمه کنیم. می آموزید که چطور عصبانیت، خشم، نفرت و … می تواند هاله و کالبد انرژیکی شما را تضعیف کند و شما را به انواع بیماریها دچار کند.

افرادی که در دوره شرکت می کنند تقریبا ابتدا همانند شما به این روش درمانی شک دارند و این قابلیت را در خود نمی بینند که بتوانند یک درمانگر حرفهای گردند. اما با آموزش های قدم به قدم که دکتر آرام در این زمینه به آنها ارائه می دهن در مدت کوتاهی در حدود یک ماه درمانهای بسیار موفقی را دارند.

جهت معارفه بیشتر می توانید به آرام گروپ وارد شوید

نشانه های بسته بودن چاکرا سوم و همه چیز در رابطه با چاکرا خورشیدی و آزمون آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

علائم بسته بودن چاکرا سوم را در این مقاله بررسی می کنیم. با مسافرت در امتداد جاده انرژی خود، امروز در شبکه خورشیدی، مرکز هضم غذا متوقف می شویم. محل چاکرا شبکه خورشیدی نیز قطب منطقه مرکزی است و منطقه پشت و اطراف ناف است. مکان های فیزیکی متناسب با این چاکرا لوزالمعده، کبد، کیسه صفرا، طحال و دستگاه گوارش است. اما این چاکرا معده چگونه در هضم غذا عمل می کند؟ عنصر آن آتش است و به همین ترتیب، انرژی آن با تغییر شکل و گرما در طی فرآوری مواد غذایی مشخص می شود که باعث بازسازی کل بدن می شود. آتش هضم یک تحول روانی از انرژی ضروری برای بازگشت انرژی کاهش یافته از دوم چاکرا اول است. برای اطلاع از وضعیت چاکراهای خود تست آنلاین چاکرا را انجام دهید.

پیش از شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، ابتدا باید با چاکرا سوم آشنا شوید. چاکرا خورشیدی سومین چاکرا هفتگانه است. در ناحیه شکم، بالای ناف و تا استخوان سینه قرار دارد.

این چاکرا متابولیسم و هضم غذا را کنترل می کند. نام دیگر این چاکرا، چاکرا قدرت شخصی است زیرا به شما کمک

می کند تا به سمت قدرتمند خود بروید، شما را پر از انرژی می کند و عزت نفس و اعتماد به نفس شما را کنترل می کند. کلمه سانسکریت Manipura است که به معنی “گوهر درخشان” است.

ما چاکرا سوم را “مانیپورا” می نامیم که در ترجمه “جواهر روشن” است. این گنجینه گرانبها دقیقاً همان چیزی است که در خود داریم:

یک مرکز خیره کننده، با تابش انرژی در طول زندگی، نور خود را در بدن انسان پخش می کند. همانطور که زمین بدون خورشید نمی توانست زنده بماند،

ما برای تنظیم و تحریک فعالیت های سیستم های خود از جمله دستگاه گوارش به چاکرا سوم خود اعتماد می کنیم. به همین علت شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، بسیار مهم است.
علائم بسته بودن چاکرا سوم: چاکرا سوم مسدود

برای توضیح بیشتر می توانید به فیلم دنبال کنید

1- رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم چه فوایدی دارد؟

یک چاکرا شبکه خورشیدی سالم به شما امکان می دهد خود را بشناسید و با اطمینان و قدرت زندگی کنید.

شخصی با یک چاکرا شبکه خورشیدی متعادل قادر خواهد بود بدون پرخاشگری مرزها را تعیین کند و قاطعانه عمل کند.

این به شما امکان می دهد خودتان را بشناسید، قضاوت خود و دیگران را منصفانه انجام دهید اما نه انتقادی.
2- علائم بسته بودن چاکرا سوم چیست؟

انسداد در چاکرا سوم، که به آن چاکرا شبکه خورشیدی یا مانیپورا نیز می گویند، می تواند به خصوص جدی باشد زیرا از آنجاست که احساس خود ما در منشا می گیرد.

اجتناب از عدم تعادل چاکرا دشوار است. وقتی با یک وضعیت دشوار یا آسیب زا روبرو می شوید، مهارت های مقابله ای که برای عبور از آن ایجاد می کنید، باعث ایجاد اختلال در انرژی شما شده و از بهبود کامل شما جلوگیری می کند.
3- برای رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم چه باید کرد؟

پاک کردن انسداد چاکرا سوم و اجازه دادن به جریان آزاد انرژی از طریق آن به شما در بازگشت به سلامت کمک می کند.

بهترین کار این است که سعی کنید کارهای درمانی روزانه انجام دهید زیرا بازگشت دوباره به الگوهای قدیمی باعث

می شود انسداد دوباره تشکیل شود
جمع بندی

احساس ناامنی می کنید؟ آیا با یافتن حس هدف مبارزه می کنید؟ آیا شما به سختی می توانید قدرت خود را استفاده کنید؟ آیا مشکلات گوارشی را تجربه می کنید؟ آیا در حال افزایش یا کاهش وزن زیادی هستید و مطمئن نیستید چرا؟

یا برای سرکوب احساسات خود پرخوری می کنید؟ علائم بسته بودن چاکرا سوم را مشاهده می کنید؟ زمان تعادل چاکرا شبکه خورشیدی است!

اگر احساس می کنید به هیچ وجه با ذهن، جسم و روح خود ارتباط ندارید، مهم است که از زمین بهبود پیدا کنید و به

سیستم چاکرا خود برسید. برای آگاهی از تمام چاکراها و یادگیری روش های پاک سازی و فعال سازی چاکراهای خود اینجا کلیک کنید.

به سبب آشنایی بیشتر می توانید به aramgroup دنبال کنید

انتخاب صفحه سنگ رومیزی به شکل کاملاً آنلاین

خرید صفحه سنگ رومیزی از کدام فروشگاه باشد؟

 

امروزه افراد بنا بر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا خرید های روزانه را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه نقلیه مردم صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید هنوز خرید آن برای مردم ناشناخته باشد خرید صفحه سنگ به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش صفحه سنگ رومیزی یکی از مواردی است شکل آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین مجموعه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به کلیپ مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات فنی فرز و سنگ رومیزی بوش

کنترل سرعت:‌ مدیریت کار با سنگ فرز و به دست آوردن سرعت مورد نظر زمانی ممکن خواهد شد که بتوان به وسیله آن سرعت را کنترل کرد. برخی از مدل‌های سنگ فرز «بوش» دارای قابلیت کنترل سرعت بوده و از این طریق می‌توان به سرعت مورد نظر در زمان کار رسید.

کنترل گشتاور:‌ در هرحرکت چرخشی یک کمیت فیزیکی به نام گشتاور وجود دارد که در صورت داشتن قابلیت کنترل آن، می‌توان میزان قدرت وارده را مدیریت کرد. برخی از مدل‌های سنگ فرز «بوش» دارای امکان کنترل گشتاور است.

ترمز الکترونیکی:‌ سنگ فرزهای معمولی که دارای ترمز الکترونیکی نیست پس از خاموش شدن نیاز به زمانی دارد تا از چرخش بیاستند. اما در صورت داشتن ترمز الکترونیکی پس از خاموش شدن دستگاه بلافاصله از حرکت می‌ایستد.

سوپر کلاچ: وجود سوپر کلاچ باعث می‌شود هنگام وارد شدن بار اضافی بر روی ابزار یا بالا رفتن بیش از حد گشتاور، جلوی حرکت را گرفته تا دستگاه آسیب نبیند. اتفاقی که نتیجه‌اش بالا رفتن عمر مفید دستگاه خواهد بود.

سیستم ضد لرزش: ابزاری مانند سنگ فرز به دلیل قدرت بالای موتور و سرعت آزاد حرکت، دارای لرزش شده که همین لرزش باعث خسته شدن دست یا از بین رفتن تمرکز در طولانی مدت می‌شود. از این رو «بوش» وارد عمل شده و بر روی برخی از مدل‌های سنگ فرز خود سیستم ضد لرزش طراحی کرده که وجود چنین امکانی کیفیت کار را بالا خواهد برد.

کیف مخصوص حمل:‌ جا به جایی و حمل ابزار برقی سنگ فرز نیاز به نگهداری و حمل دقیق دارد تا کم‌ترین آسیب به آن وارد شده و برای همین وجود کیف مخصوص حمل هم کمک می‌کند تا ابزار آسیب نبیند و هم حمل ساده‌‌تر و راحت‌تری داشته باشد.

سایر مشخصات: سنگ‌های فرز به دلیل تنوع بالایی که دارند می‌توانند مشخصات متنوعی نیز داشته باشند که بررسی آنها در انتخاب نهایی یاری کننده خواهد بود. مشخصاتی همچون سیستم استارت نرم، تعویض آسان صفحه، قفل تعویض تیغه، سیستم KickBack به منظور جلوگیری از ضربه زدن دستگاه در هنگام گیر کردن در قطعه، سیستم خنک کننده خودکار موتور و... از جمله آنهاست.

لوازم جانبی همراه محصول: دسته کمکی، آچار مخصوص تعویض تیغه، محافظ تیغه و... نیز از جمله لوازم جانبی است که در صورت همراه بودن با محصول می‌تواند محصول را به سمت ایده‌آل‌تر شدن سوق دهد.

به سبب معرفی می توانید به انواع صفحه سنگ بروید.

آیا می توان از سایت اینترنتی خرید صفحه سنگ انجام داد؟

آیا می توان از فروشگاه اینترنتی خرید صفحه سنگ رومیزی انجام داد؟

 

این روزها افراد مختلف به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روزانه خود درگیرشان هستند دوست دارند تا وظایف خود را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در حالی که از جای مطمئن باشد باعث میشود در وقت و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید همچنان سفارش آن برای مردم ناشناخته باشد خرید صفحه سنگ به شکل کاملاً آنلاین می باشد. تهیه صفحه سنگ رومیزی یکی از مواردی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین سایتهایخرید صفحه سنگ  سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات فنی فرز و سنگ رومیزی بوش

کنترل سرعت:‌ مدیریت کار با سنگ فرز و به دست آوردن سرعت مورد نظر زمانی ممکن خواهد شد که بتوان به وسیله آن سرعت را کنترل کرد. برخی از مدل‌های سنگ فرز «بوش» دارای قابلیت کنترل سرعت بوده و از این طریق می‌توان به سرعت مورد نظر در زمان کار رسید.

کنترل گشتاور:‌ در هرحرکت چرخشی یک کمیت فیزیکی به نام گشتاور وجود دارد که در صورت داشتن قابلیت کنترل آن، می‌توان میزان قدرت وارده را مدیریت کرد. برخی از مدل‌های سنگ فرز «بوش» دارای امکان کنترل گشتاور است.

ترمز الکترونیکی:‌ سنگ فرزهای معمولی که دارای ترمز الکترونیکی نیست پس از خاموش شدن نیاز به زمانی دارد تا از چرخش بیاستند. اما در صورت داشتن ترمز الکترونیکی پس از خاموش شدن دستگاه بلافاصله از حرکت می‌ایستد.

سوپر کلاچ: وجود سوپر کلاچ باعث می‌شود هنگام وارد شدن بار اضافی بر روی ابزار یا بالا رفتن بیش از حد گشتاور، جلوی حرکت را گرفته تا دستگاه آسیب نبیند. اتفاقی که نتیجه‌اش بالا رفتن عمر مفید دستگاه خواهد بود.

سیستم ضد لرزش: ابزاری مانند سنگ فرز به دلیل قدرت بالای موتور و سرعت آزاد حرکت، دارای لرزش شده که همین لرزش باعث خسته شدن دست یا از بین رفتن تمرکز در طولانی مدت می‌شود. از این رو «بوش» وارد عمل شده و بر روی برخی از مدل‌های سنگ فرز خود سیستم ضد لرزش طراحی کرده که وجود چنین امکانی کیفیت کار را بالا خواهد برد.

کیف مخصوص حمل:‌ جا به جایی و حمل ابزار برقی سنگ فرز نیاز به نگهداری و حمل دقیق دارد تا کم‌ترین آسیب به آن وارد شده و برای همین وجود کیف مخصوص حمل هم کمک می‌کند تا ابزار آسیب نبیند و هم حمل ساده‌‌تر و راحت‌تری داشته باشد.

سایر مشخصات: سنگ‌های فرز به دلیل تنوع بالایی که دارند می‌توانند مشخصات متنوعی نیز داشته باشند که بررسی آنها در انتخاب نهایی یاری کننده خواهد بود. مشخصاتی همچون سیستم استارت نرم، تعویض آسان صفحه، قفل تعویض تیغه، سیستم KickBack به منظور جلوگیری از ضربه زدن دستگاه در هنگام گیر کردن در قطعه، سیستم خنک کننده خودکار موتور و... از جمله آنهاست.

لوازم جانبی همراه محصول: دسته کمکی، آچار مخصوص تعویض تیغه، محافظ تیغه و... نیز از جمله لوازم جانبی است که در صورت همراه بودن با محصول می‌تواند محصول را به سمت ایده‌آل‌تر شدن سوق دهد.

به سبب آشنایی می توانید به https://good4p.com/ابزارالات-صنعتی-و-ساختمانی/سایش-و-برش/سنگ-سنباده-سنگ-الماسه

رجوع کنید.

خرید آنلاین ابزار تاسیساتی چه مزایایی دارد؟

خرید ابزار تاسیساتی از کدام سایت باشد؟

 

دراین روزگار افراد به دلیل مشغله هایی که در زندگی های روزمره خود درگیرشان هستند پیگیر هستند تا خرید های شخصی را اینترنتی انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای معتبر باشد می تواند در انرژی و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که شاید همچنان خرید آن برای مردم ناشناخته باشد خرید ابزار تاسیساتی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید ابزار تاسیساتی یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین مجموعه هایخرید ابزار آلات صنعتی سر بزنید میتوانید به good4p.com مراجعه کنید.

وله اتصالات آب چه کاربردهایی دارد؟


از مشکلات اساسی ساختمان سازی در زمان گذشته، نحوه انتقال آب به دیگر قسمت های ساختمان است. اما به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع لوله اتصالات آب، این مشکل برطرف شد. مهم ترین نکته در مورد اتصالات مدرن، نحوه طراحی این اتصالات ساختمانی است. به گونه ای که برای هر مدل از لوله کشی در ساختمان باید از اتصالات مخصوص به آن استفاده کرد. اما جنس اولین اتصالات از نوع برنجی و یا از فلز است که کاربرد بسیاری در صنعت ساختمانی دارد. تا مدت ها استفاده از اتصالات از نوع فلزی بسیار رایج بود. اما به دلیل مشکلات بسیار در مورد نحوه آب بندی آن ها، اتصالات به روزتری وارد بازار شد.

•    لوله اتصالات مغزی


در مواقعی که نیاز به وصل کردن دو قطعه لوله در سیستم لوله کشی باشد، می توان از این مدل اتصالات استفاده کرد. اتصالات مغزی در واقع متصل کننده لوله های کوچک هستند. در این اتصالات از دنده های کوچک استفاده می کنند. این دنده ها موجب می شوند که به راحتی اتصال لوله ها انجام شود. از دیگر کاربردهای اتصالات مغزی، کم و زیاد کردن قطر لوله ها است. بدین صورت که می توان دو لوله را با قطرهای مختلف به یکدیگر وصل کرد.

•    اتصال مهره ماسوره


مدل این اتصالات به صورت سه تکه ای از جمله نری، مادگی و ارتباط دهنده است که بر حسب نوع کاربری، استفاده متفاوتی خواهند داشت. اما به صورت کلی سه کاربرد مهمِ لوله کشی بسته ساختمان، اتصال دستگاه های مختلفی همچون آب گرمکن و پکیج دیواری، استفاده با شیرهای قطع و وصل کننده برای مهره ماسوره می توان بیان کرد.

•    اتصال درپوش لوله


ساده ترین نوع اتصالات ساختمانی بوده اتصال با درپوش است. از این اتصال برای انسداد لوله ها استفاده می کنند. درپوش چهار گوشه برای انسداد قطر کم لوله ها و درپوش شش گوشه برای انسداد لوله با قطر زیاد کاربرد دارد.

•    اتصالات بوشن


این مدل از اتصالات مناسب لوله هایی هستند که سطح بیرونی آنها رُزوَه شده است. بوشن ها به سه دسته معمولی، تبدیل، روپیچ و توپیچ تقسیم می شوند. نوع معمولی برای وصل کردن دو لوله با قطر یکسان به کار می رود. نوع تبدیل آن نیز برای اتصال لوله هایی با سایزهای متفاوت کاربرد دارد. در نوع روپیج توپیچ، یک طرف آن رزوه داخلی و طرف دیگر رزوه خارجی دارد که اغلب برای افزایش قطر لوله ها از آن استفاده می کنند.


•    اتصالات فلنج و واشر


جنس این فلنج ها از نوع چدن بوده که می توان برای لوله کشی های خاصی از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است از واشر برای آب بندی کردن فلنج ها استفاده می شود.

•    اتصالات سه راهی


یکی از پرکاربردترین لوله اتصالات آب اتصالات سه راهی است. این اتصال بیشتر در انشعابات استفاده می شود. اتصالات سه راهی موجب تشکیل انشعابات فرعی در مسیر لوله کشی های اصلی می گردد. از طریق اتصالات سه راهی می توان، آب را به قسمت های مختلف ساختمان منتقل کرد. اما به صورت کلی سه مدل اتصالِ سه راهی تبدیل، قائم و 45 درجه اتصالات سه راهی داریم. برای متصل کردن لوله هایی با قطر یکسان از نوع تبدیل، برای لوله های اصلی که زاویه 90 درجه دارند از نوع قائم و برای انشعابات با زاویه 45 درجه از نوع اتصالات 45 درجه استفاده می کنیم.

•    اتصالات چهارراهی


 این مدل از اتصالات هم چون سه راهی ها برای انشعابات و افزایش طول لوله کشی به قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. تنها تفاوت اتصالات چهارراهی، افزایش تعداد انشعابات است.

•    اتصالات زانویی


 از اتصالات زانویی، برای تغییر مسیر لوله کشی ساختمان استفاده می شود. اتصالات زانویی 3 نوعِ تبدیل، 90 درجه و 45 درجه دارد. از تبدیل برای تغییر مسیر لوله ها استفاده می کنند. نوع 90 درجه نیز برای تغییر جهت لوله ها به اندازه 90 درجه کاربرد داشته و نوع 45 درجه برای تغییر مسیر به اندازه 45 درجه کاربرد دارد.

برای معارفه می توانید به اینجا وارد شوید